Ako uviedla hovorkyňa Poštovej banky Lenka Kalafut Lendacká, Poštová
banka ponúka službu doručovania dôchodku priamo domov. Klient si potom
vyberie, či chce doručovať celý dôchodok v hotovosti, alebo si časť
vyplácaného dôchodku ponechá na účte a zvyšnú si nechá doručiť priamo
domov. Hovorca SP Martin Kontúr upozornil, že konkrétne doručovanie
výšky dôchodku prostredníctvom Poštovej banky nie je v kompetencii SP.
Zmeny vo výške sumy doručovanej domov sa podľa Kalafut Lendackej
vykonávajú raz ročne, konkrétne začiatkom kalendárneho roka. Zmena sa
následne premietne do sumy vyplácanej v hotovosti od februára. "To
znamená, že vo februári už budú mať domov doručenú celú zvýšenú sumu.
Chceme ubezpečiť našich klientov, že dôchodky vyplatené v januári
Sociálnou poisťovňou majú v plnej výške k dispozícii. Rozdiel v sume je
na ich osobnom účte," uvieda Kalafut Lendacká. Dodala, že sa klienti môžu obrátiť na Poštovú banku osobne na obchodnom mieste alebo telefonicky.